Pana pe 22 martie suportul telefonic nu este disponibil. Comenzile plasate vor fi livrate in perioada 26-29 martie. Ne puteti contacta prin email la office@imker.ro.

Marketingul aromelor în cazinouri: Cum să îmbunătățești experiența clienților

Marketingul aromelor în cazinouri: Cum să îmbunătățești experiența clienților
Dacă este o industrie care cunoaște puterea de a activa simțurile umane, aceasta este cu siguranță industria jocurilor de noroc. Luminile intermitente și sunetele pulsatorii îi mențin pe jucători captivați într-un spațiu al stimulilor. Până de curând, însă, cazinourile nu reușeau să valorifice puterea aromelor. Desigur, știau că e nevoie să combată mirosurile urâte, mai cu seamă că e extrem de ușor ca fumul, de pildă, să rămână impregnat la nivelul podelelor din cazinouri. Și aici intervine marketingul aromelor în cazinouri, acesta reprezentând mai mult decât dezodorizarea

Oamenii sunt, de regulă, cei mai receptivi atunci când toate cele cinci simțuri sunt stimulate în același timp. Cu cât sunt mai multe simțuri activate simultan, cu atât mai mult oaspeții sunt implicați în activitățile lor, pe moment. Prin stimularea simțului olfactiv al jucătorilor, scent marketing-ul sporește experiența de joc a celor care pariază, oferind astfel cazinourilor o nouă modalitate de a-și atrage clienții și de a-i învălui și mai mult în mrejele gamblingului. Scent marketing a devenit popular și în România, motiv pentru care din ce în ce mai multe branduri din industrie apelează la această știință pentru a crea conexiuni între brand și consumatori. 

Dacă și tu activezi în industria jocurilor de noroc, te invităm să descoperi în rândurile următoare tot ce trebuie să știi despre marketingul aromelor în cazinouri și despre modul în care poți îmbunătăți experiența clienților prin scent marketing. 


Scent marketing în cazinouri: Principalele beneficii 


A viza simțul olfactiv al consumatorilor este o tactică asociată de multă vreme cu industrii precum cele aeriene sau hoteliere. Chiar am vorbit într-un articol anterior despre importanța parfumului ambiental într-un hotel! Însă cum sunt asociate strategiile de scent marketing cazinourilor? Este marketingul aromelor un concept care să aducă avantaje semnificative industriei jocurilor de noroc? Răspunsul este da! Și îți vom aduce în rândurile următoare principalele beneficii pe care aromele potrivite le pot aduce în mediul unui cazino.
 

Crearea unei excelente prime impresii


Așa cum se spune, ai o singură șansă să faci o primă impresie. Deși o multitudine de studii se contrazic în ceea ce privește durata acestei primei impresii, variind de la mai puțin de o secundă până la aproape jumătate de minut, oricare ar fi răspunsul, prima impresie se întâmplă într-un interval scurt de timp. Tocmai de aceea, efectul practic instantaneu al mirosului asupra subconștientului uman este foarte puternic. 

Este dovedit faptul că alegerea atentă a aromelor influențează comportamentele celor din jur, mai cu seamă că parfumul este într-o conexiuni directă cu centrul emoțional al creierului uman. Aceste comportamente includ dorința de a sta mai mult într-un loc, de a îmbunătăți starea de spirit și de a crește sentimentul de confort și de relaxare, aceștia fiind factori importanți atunci când vine vorba de modul în care clienții percep atmosfera cazinoului. 


Îmbunătățirea experienței clienților

 
Cazinourile au fost întotdeauna despre crearea unei experiențe pentru jucători, ocupând un loc unic în industria de divertisment. Cazinourile nu sunt doar un spectacol, ci o experiență. Prin adoptarea unei strategii de scent marketing în cazinouri, acestea au reușit să creeze medii care promovează experiența gaming-ului. Marketingul aromelor a revoluționat modul în care brandurile relaționează cu clienții lor, iar cazinourile profită de această oportunitate unică de a valorifica puterea brandingului prin intermediul aromelor.  

Având în vedere mediul stimulant promovat de jocuri, strategiile de scent marketing vor avea și mai mult impact în interiorul unui cazino. În acest mod, cazinourile pot ajunge la jucători la un nivel profund, instinctual, atingând direct centrul plăcerii din creier prin intermediul simțului olfactiv. Produse precum difuzoarele de parfum profesionale de la IMKER permit cazinourilor să-și creeze un puternic instrument de branding, parfumurile servind ca o amintire puternică a timpului de calitate petrecut în cazino. 

Mai mult decât atât, aceste difuzoare profesionale asigură folosirea parfumurilor fără adaos de apă. Avantajul este că parfumul își păstrează concentrația și consumul este unul eficient, căci o mică parte din parfum este transformată în particule mici, asemănătoare aburilor, care, fiind mai ușoare decât aerul, plutesc pe suprafețe mari și mențin pentru mai mult timp în aer. Pe de altă parte, se intervine rar asupra acestor aparate pentru a realimenta, în timp ce rezervorul este protejat cu cheiță și poate fi accesat doar de către persoanele autorizate. 


Aducerea unor câștiguri suplimentare 

Multiple studii au fost efectuate pe baza utilizării parfumului într-un cazino. Unul dintre cele mai provocatoare este cel publicat în cartea Mental Dominance, care vizează un studiu la Hilton în Las Vegas. Acesta demonstrează că utilizarea aromelor florale a crescut cu până la 50% timpul pe care jucătorii îl petrec la mese. Acest lucru s-ar putea explica prin faptul că aromele atent alese creează dorință, cu atât mai mult aromele legate de tumultul jocurilor de noroc și de nevoia de a simți să te reîntorci într-un spațiu care a creat emoții atât de puternice, din nou și din nou. 

Prin urmare, unul dintre cele mai importante beneficii ale marketingului aromelor într-un cazino este acela de a aduce venituri suplimentare patronilor de cazinouri, prin prisma timpului îndelungat pe care jucătorii doresc să-l petreacă în mediul special creat pentru ei. 

De cealaltă parte, prin utilizarea aparatelor profesionale despre care îți vorbeam anterior, nu există niciun consum în plus la programare. Difuzarea se poate seta conform programului de funcționare a cazinoului, pe zile și ore, pe nivele variabile de intensitate, în așa fel încât să folosească eficient parfumul și aroma să se simtă așa cum se dorește. De asemenea, raportându-ne tot la avantajele financiare, utilizarea acestui tip de aparate se poate dovedi cea mai potrivită investiție pe care managementul o poate face pentru a asigura un mediu plăcut clienților și angajaților, într-o manieră modernă, la costuri echilibrate. 


Crearea unei experiențe minunate pentru angajați 

Crearea unei adevărate experiențe nu este doar despre clienți, mai cu seamă că există și o mică armată de personal în orice cazino. Nu este nevoie de un expert în bunăstarea angajaților într-un mediu profesional pentru a ști că starea de spirit a membrilor personalului este vitală atât pentru experiența clienților, cât și pentru moralul forței de muncă. Așadar, chiar dacă nu aceasta a fost deviza inițială a patronilor de cazinouri, experiența personalului este îmbunătățită considerabil, iar interacțiunile pozitive cresc odată cu folosirea scent marketing-ului în cazinouri. 

Un personal fericit înseamnă și clienți fericiți, iar clienții fericiți înseamnă un mediu de lucru mai bun. Un mediu de lucru mai bun înseamnă o rată mai mare de retenție a angajaților, ceea ce duce la economii în costurile de formare a personalului. Un personal mai bine pregătit înseamnă, prin urmare, o creștere a sumei pe care clienții o cheltuie în interiorul cazinoului. Oricum ai privi lucrurile, marketingul aromelor aduce beneficii pe atât de multe nivele în astfel de spații! 


Creșterea disponibilității jucătorilor de a paria 

Un alt beneficiu major al marketingului aromelor în cazinouri, așa cum poate fi dedus din rândurile anterioare este capacitatea parfumurilor de a crește dorința unui jucător de a paria. Într-o teză din 2009, care observă „Eficacitatea utilizării parfumurilor de către patronii de cazino pentru îmbunătățirea experienței de joc la aparatele de slot” s-a constatat că unele parfumuri au fost capabile să influențeze semnificativ introducerea monedelor în sloturi. 

Cu acces la aceste metode prin care jucătorii cheltuie mai mulți bani la aparatele de joc, nu este deloc surprinzător că fiecare cazino tinde să ofere un parfum revelator diferit, pentru a încuraja astfel jucătorii să-și prelungească perioada de joc și să introducă mai multe monede în aparate. 

Creșterea disponibilității jucătorilor de a paria


Cum să îmbunătățești experiența clienților cazinoului cu marketingul aromelor? 

Așa cum deja am menționat în rândurile anterioare, cazinourile care ating nivelul emoțional al clienților au o mai mare probabilitate de succes. Prin urmare, multe astfel de spații apelează la aroma marketing pentru a relaționa cu clienții într-un mod cât mai personal. Și cum în brandingul multisenzorial mirosul este folosit pentru a crește memoria clienților despre un anumit brand, patronii de cazinouri trebuie să folosească scent marketing-ul pentru a îmbunătăți experiența clienților. 

Și pentru că te-ai convins de numeroasele beneficii pe care marketingul aromelor le poate aduce unei astfel de afaceri din industria jocurilor de noroc, iată cum poți îmbunătăți experiența clienților cazinoului cu scent marketing! 


Creează un logo olfactiv 

Una dintre cele mai bune strategii de scent marketing este crearea unui logo olfactiv, ceea ce este recomandat și pentru interiorul cazinoului. Alegerea parfumului ambiental pentru afacerea ta trebuie să țină cont de asocierea la propriul brand a unui miros ușor recognoscibil de către clienții tăi, în așa fel încât aceștia să reacționeze într-un mod benefic afacerii tale atunci când recunosc acea aromă distinctivă. Această strategie nu va face decât să nască în interiorul clienților dorința de a repeta experiența trăită în cazino. 

Astfel, cazinourile au la dispoziție cele mai diverse odorizante profesionale pentru afaceri, dar și seturi de odorizante profesionale și parfumuri pe care le pot utiliza în vederea creării acelui logo olfactiv despre care vorbeam anterior. Patronii de cazinouri pot apela la principiile aromaterapiei pentru a influența la nivel psihologic clienții cazinoului și pentru a încuraja șederea prelungită a acestora. De exemplu, dacă managerii cazinoului doresc ca pasionații de jocuri să fie relaxați, poate aromele de uleiuri esențiale ar trebui să includă și lavandă, mai cu seamă că aceasta stă la baza combinațiilor din cele mai bune uleiuri esențiale cu efect relaxant


Alege un miros tematic 

O altă sugestie de a apela la strategiile de marketing al aromelor este alegerea unui miros tematic, în funcție de sezon. Managerii cazinourilor trebuie să știe cum influențează parfumurile modul în care ne simțim și ne comportăm, motiv pentru care ar trebui să țină cont de acest aspect atunci când vor să mizeze pe scent marketing în îmbunătățirea experienței clienților. 

Prin urmare, în sezonul de primăvară este recomandă alegerea unor arome de uleiuri esențiale AromaNatural cu note florale, pentru sezonul de vară sugerăm arome de uleiuri esențiale GoodLife cu note fructate, în sezonul de toamnă sunt preferate aromele de struguri și dovleac, în timp ce sezonul rece recomandă alegerea unor arome de brad și fum de lemn.
 


Adoptă un miros semnătură 

Atunci când vorbim despre marketingul senzorial, ceea ce poate ajuta cu adevărat o afacere să se facă remarcată este un miros original, unic, acea semnătură olfactivă care-l deosebește de restul competitorilor de pe piață. Poate fi destul de dificil să fii cu adevărat unic în percepția clienților cazinoului, însă printr-un scent marketing excepțional, cu siguranță vei reuși să te diferențiezi de competiție și să influențezi clienții să petreacă un timp considerabil mai mare în cazino, dar și să se întoarcă de fiecare dată în locul care l-a marcat din punct de vedere senzorial. 

Poți apela la arome pentru uleiuri Aromaterapie, de exemplu, pentru a crea acel miros semnătură, care să fie pretutindeni recunoscut de clienții pasionați de jocurile de noroc. 

Adoptă un miros semnătură


Marketingul aromelor în cazinouri: 5 produse recomandate 

Despre marketingul aromelor în cazinouri ar mai fi multe de spus, dată fiind anvergura studiilor realizate pe baza acestui subiect și importanța strategiilor de scent marketing în vederea îmbunătățirii experienței clienților. Sperăm că o mare parte din informații deja ți le-am putut oferi în rândurile anterioare, așa că nu ne mai rămâne decât să-ți recomandăm câteva produse care pot promova conceptul de scent marketing în cazinouri și care suntem de părere că vor ajuta semnificativ la valorificarea experienței trăite de către clienți. 


1. Aparat de odorizare profesional IMKER AromaLUX L03

Aparatul de odorizare profesional IMKER AromaLUX L03 este un produs ideal pentru odorizarea cazinoului, mai cu seamă că acest difuzor pentru aromaterapie funcționează pe bază de uleiuri esențiale și asigură o parfumare persistentă și deosebită. Tehnologia de nebulizare la rece dispersează parfumul în particule fine în aer, parfumând subtil și eficient întreg spațiul. Mai mult decât atât, acest dispozitiv are un aspect elegant și prezintă posibilitatea de prindere pe perete, ceea ce-i permite integrarea ușoară în decorul cazinoului. 

Aparat de odorizare profesional IMKER AromaLUX L03


2. Aparat de odorizare profesional IMKER AromaLUX XL03-L

Asemenea produsului menționat anterior, aparatul de odorizare profesional IMKER AromaLUX XL03-L este o altă soluție ideală de parfumare a spațiilor mari, mai ales că funcționează pe baza celor mai noi și eficiente tehnologii de parfumare, cunoscută sub numele de nebulizare la rece. De asemenea, și acest produs folosește parfumuri realizate din amestecuri de uleiuri esențiale naturale, ce vor fi cu siguranță validate de toți clienții ce trec pragul cazinoului. 

aparatul de odorizare profesional IMKER AromaLUX XL03-L
 


3. Parfum din uleiuri esențiale BRISA 

Parfumul din uleiuri esențiale BRISA poate fi o idee excelentă pentru strategiile de scent marketing, cu atât mai mult în sezonul de primăvară, date fiind notele sale de mijloc - ylang ylang, mosc și iasomie. Acest parfum de ambient este realizat special pentru difuzare prin nebulizarea la rece, iar combinația unică de uleiuri esențiale și eficiența acestei noi tehnologii cu siguranță vor reuși să ofere clienților cazinoului o experiență senzorială completă. 

Parfumul din uleiuri esențiale BRISA


4. Parfum din uleiuri esențiale AMORIO 

Un alt produs excelent pentru aroma marketing în cazino poate fi și parfumul din uleiuri esențiale AMORIO, acel miros tematic pe care ți-l vei dori în toiul sezonului estival. Cu note de top fresh, așa cum sunt portocala și mandarina, note de mijloc de iasomie și lavandă, dar și note de bază precum moscul și vanilia, acest parfum se poate transforma în alegerea ideală de promovare a scent marketing-ului în cazino. 

parfumul din uleiuri esențiale AMORIO


5. Parfum din uleiuri esențiale ALPIN 

IMKER GoodLife este o gamă de parfumuri atent selecționate, ceea ce transformă parfumul din uleiuri esențiale ALPIN într-unul senzaționale pentru marketingul aromelor în cazino. ALPIN este un parfum fresh, cu note lemnoase, verzi și va oferi clienților cazinoului o experiență care-i va purta în reconfortanta atmosferă a zonelor alpine. Acest parfum poate fi, cu siguranță, mirosul tematic al sezonului rece și poate garanta un mediu în care jucătorii își vor dori să se întoarcă!


parfumul din uleiuri esențiale ALPIN

În concluzie, echilibrul dintre satisfacția jucătorului de cazino, loialitate și mediul ambiant trebuie menținut cu delicatețe. Acest lucru înseamnă că, pe lângă customer service și alte variabile ce țin de management, aromele potrivite trebuie să plutească în jurul clienților, oferindu-le acestora o experiență inedită și menținându-i în interiorul cazinoului chiar și atunci când raționamentul le spune stop. 

Dacă ești un manager de cazino, cu siguranță ai înțeles până acum importanța marketingului aromelor în îmbunătățirea experienței clienților, motiv pentru care te vom aștepta în magazinul IMKER cu cele mai bune produse pentru creșterea experienței olfactive din cazino! 

Referințe: 
  1. Hancock, G. D. (2009). The Efficacy of fragrance use for enhancing the slot machine gaming experience of casino patrons (Master's thesis, University of Nevada, Las Vegas, 2009). https://digitalscholarship.unlv.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1117&context=thesesdissertations Published 14 May. 2019. Accessed 22 Mar. 2022. 

Suport clienti Luni - Vineri 10.00 - 16.00 la telefon/whatsapp 0733713555 si 24/24 mail office@imker.ro. In perioadele de concedii unele servicii sunt indisponibile sau comunicarile se reiau dupa finalizarea perioadei (anuntate prin banner pe site)

0733 713 555 office@imker.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!