Garantia comerciala a produselor
IMKER isi doreste sa asigure clientii ca produsele comercializate corespund condițiilor enunțate în informatiile publicate pe imker.ro, garantand ca, în cazul contrar, isi asuma obligatia de a repara, a înlocui produsul sau a restitui contravaloarea.
Conform legii, produsele de folosinta indelungata (odorizantele profesionale) beneficiaza de garantie de 24 luni de la data achizitionarii pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice.
Garantia se refera la aducerea la conformitate a produsului. Ne straduim sa oferim suport tehnic si sa remediem orice situatie care determina ca produsul sa nu fie conform, in cel mai scurt timp.
Pentru diagnosticarea problemelor semnalate, Cumparatorul va trimite un filmulet in care va surprinde problemele si o scurta descriere pe whatsapp la 0733713555. Specialistul tehnic IMKER va oferi instructiuni de rezolvare (daca problema tine de modalitati neadecvate de utilizare a produsului). Daca este necesar, specialistul va decide sa ia produsul in service pentru solutionare. Termenul de rezolvare a problemelor in service este de maxim 14 zile de la primirea produsului la sediul nostru.
IMKER va asigura conditiile de acordare a garantiei fara costuri pentru consumator. Daca va fi necesar ca produsele sa fie trimise la sediul IMKER costurile tur-retur vor fi GRATUITE (suportate de IMKER). In acest caz curierul va fi trimis de IMKER pentru ridicare (nu se trimit produsele prin orice curier ales de client)
Obligatoriu produsele vor fi trimise fara a avea parfum in recipientele aparatelor. La modelele tip XS sticlutele cu parfum se vor decupla de la aparat si se vor pastra, capatul de difuzare va fi sters si ambalat intr-o punguta inchisa, pentru a nu se scurge pe durata transportului si deteriora corpul aparatului. La restul modelelor, se va goli rezervorul si se va trimite aparatul impreuna cu rezervorul golit, sters si ambalat in punguta inchisa.
Toate produsele returnate vor fi ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si livrate in conditii optime.
Produsele trimise cu parfum in rezervoare isi pierd garantia, deoarece vor suferi scurgeri care vor deteriora aparatul.
Se vor asigura urmatoarele modalitati conform legii (in urmatoarea ordine):
- inlocuirea eventualelor piese defecte cu piese noi, usor de inlocuit, trimise la adresa beneficiarului;
- repararea produsului la sediul IMKER;
- înlocuirea produsului cu unul identic nou;
- reducerea corespunzătoare a prețului (daca neconformitatea este minora si clientul decide sa pastreze produsul);
- restituirea contravalorii produsului (daca niciuna din situatiile de mai sus nu poate fi aplicata)
Conditii de garantie - va rugam sa consultati Certificatul de garantie aici.
Servicii post-garantie
Aparatul tau nu mai este in garantie? Ne ocupam sa il reparam contra cost. Costul incepe de la 100 de lei (constatare si reparatie), in functie de tipul de piese necesare pentru inlocuire, la care se adauga costurile de transport dus-intors de 35 de lei, conform tarifelor IMKER.
Suport clienti Luni - Vineri 10.00 - 16.00 la telefon/whatsapp 0733713555 si 24/24 mail office@imker.ro. In perioadele de concedii unele servicii sunt indisponibile sau comunicarile se reiau dupa finalizarea perioadei (anuntate prin banner pe site)
0733 713 555 office@imker.ro