Alegerea parfumului ambiental pentru afacerea ta. Criterii de selecție

Alegerea parfumului ambiental pentru afacerea ta. Criterii de selecție
 

Te-ai gândit vreodată că brandurile se definesc și printr-un anumit miros? Marketing-ul olfactiv este folosit de mai multă vreme pentru a crea experiențe complete clienților. Află din articolul următor cum poți alege parfumul ambiental potrivit pentru afacerea ta, care să încânte simțurile și să facă din brandul tău o adevărată amintire olfactivă.

De ce este important parfumul ambiental pentru sediul în care lucrezi

Parfumul ambiental ajută la crearea unei experiențe complete și complexe pentru clienții tăi, încântându-le simțurile și ajutându-i să se identifice cu brandul tău și să-l țină minte.

Un parfum bun neutralizează mirosurile neplăcute și lasă în încăpere o aromă plăcută, congruentă cu tipul afacerii tale și cu mesajul pe care vrei să îl transmiți clienților tăi.

Mirosurile influențează percepția celor care calcă pragul companiei tale, inducându-le dorința de a mai sta încă puțin sau de a pleca. Totodată, marketing-ul olfactiv funcționează la fel de bine ca celelalte tipuri de publicitate, punând bazele unui brand puternic, greu de uitat.


Angajații vor beneficia, de asemenea, de un mediu de lucru parfumat, cu o estetică vizuală plăcută, creându-le o stare de bine și de calm, la care se vor întoarce cu mai mult entuziasm și vor fi mai productivi.

Cum alegi parfumul ambiental potrivit pentru mediul de lucru

Creează o poveste pe care parfumul să o spună

Fiecare aromă ne inspiră sau ne induce o amintire. Dar ce ar fi dacă un parfum nemaiîntâlnit până acum ar fi asociat cu propria ta companie? Marketing-ul olfactiv este inovativ, original și atrăgător. Mirosul ne poate stârni emoții, dorințe și ne face plăcere să simțim arome unice care să ne încânte.

Pe clienții cărora vrei să le captezi atenția trebuie să îi întâmpini așa cum se cuvine atunci când calcă pragul companiei tale. Indiferent de domeniu, aspectul vizual al clădirii, profesionalismul și amabilitatea personalului, calitatea serviciilor, prețurile bune și întregul mediu de lucru trebuie să fie impecabil. Atenția la detalii se observă și se reflectă în timpul pe care clienții îl petrec în locația ta.

Spune-ți povestea prin vorbe, fapte, decor, dar și parfum. Creează clienților tăi experiențe memorabile, care în schimb vor crește fidelitatea acestora față de brandul tău.

Colaborează cu specialiști pentru crearea parfumului perfect

Apelează la o firmă specializată, care comercializează odorizante profesionale pentru afaceri și spune-le ce ți-ai dori să exprime parfumul brandului tău. Personalizează-l așa încât să îți placă și să fie special. Gândește-l din perspectiva publicului tău țintă și cum ar vrea acesta să fie întâmpinat atunci când face cunoștință cu afacerea ta.

Ia în calcul proprietățile anumitor esențe și cum afectează acestea starea de spirit a oamenilor. Aromele pot fi fructate, tari, lemnoase, slabe, calde, reci, pot induce bună dispoziție, energie, relaxare. Documentează-te bine și profită de toate senzațiile pe care un parfum bine ales le poate stârni.

 

Alege parfumul potrivit în funcție de tipul de companie


Hoteluri

Locuința pe timp de vacanță - hotelul - ar trebui să ne întâmpine cu mirosuri fresh, curate, vesele sau relaxante, în funcție de locație și de scopul principal al zonei. Parfumul ambiental trebuie să meargă mână în mână cu activitățile uzuale, destinația și tipul de turism promovat.

Un hotel amplasat aproape de munte și pârtii ar putea mirosi a brad, a sporturi de iarnă, a sărbători și a condimente. Un hotel pe malul mării ne poate întâmpina cu miresme oceanice, cocos și arome de cocktail. Într-un oraș cultural și boem, un hotel de lux în centru ar putea avea un parfum floral, în note vintage, amintind de trandafiri, tei, bujori și alte mirosuri pe placul romanticilor.

Pe de altă parte, hotelurile amplasate la drum lung, destinate opririlor de o noapte, ar putea beneficia de pe urma unor parfumuri cu esențe relaxante și odihnitoare. Hotelurile amplasate în zonele aglomerate, cu viață de noapte, însă, ar putea întâmpina clienții cu arome citrice, picante sau cu note masculine.


Birouri

Angajații tăi merită un mediu de lucru plăcut, în care să se simtă cât mai relaxați și să fie, astfel, productivi. Un parfum ambiental subtil, cu ușoare note citrice poate fi ideal pentru a-i ajuta pe angajați să se concentreze mai bine. Menta, rozmarinul sau portocala energizează și împiedică instalarea oboselii. Combinate cu arome relaxante, precum lavandă, pot da naștere unui parfum ideal pentru birou.


Săli de gimnastică

Scopul sălilor de antrenamente este specific: să motiveze, să inspire la mai mult și să te facă să nu te lași furat de comoditate. Parfumurile potrivite în sala de sport, care induc stări de energie și bună dispoziție, sunt cele citrice și fresh. 

Poți încerca combinații cu mentă, cardamom, rozmarin, portocale, lămâie sau bergamotă. De asemenea, antrenamentele cardio pot beneficia de pe urma aromelor fructate, precum mango, ananas, grepfrut, pepene sau pară.


Bănci și instituții financiare

În astfel de instituții vorbim despre personal la costum, mediu de lucru formal, bani, intenții de afaceri, tranzacții și toate detaliile unei lumi capitaliste. Astfel, esențele care merg bine cu asemenea medii de lucru sunt cele tari, masculine, luxoase, sobre, cu efect de stimulare a concentrării și a cogniției. 

Totodată, parfumul ambiental dintr-o bancă ar trebui să ajute și la detensionare, căci mediul de lucru este predispus factorilor stresori. Ai putea încerca parfumuri care amintesc de: piele, mentă, bergamotă, esențe lemnoase.


Saloane de înfrumusețare și SPA-uri

Orice femeie caută relaxarea, liniștea și încrederea de sine într-un salon de înfrumusețare. Astfel, parfumul ambiental ar trebui să le impresioneze pe acestea și să le învăluie într-o stare de bine, fără griji. Aromele florale și orientale sunt ideale, fiind feminine, puternice și foarte plăcute.

Mireasma ceaiului verde împreună cu un masaj asiatic sunt ca o călătorie către sine și către pacea interioară. Levănțica va duce clientele cu gândul la câmpurile pline de mov și vise de vară, iasomia le va transporta în grădinile parfumate ale ținuturilor însorite și îndepărtate, iar vanilia și esențele oriental-lemnoase le vor relaxa profund și le vor încânta toate simțurile.


Centre comerciale

Regula de bază a magazinelor de haine, decorațiuni, încălțăminte, delicatese culinare sau cadouri este una simplă: experiența de shopping trebuie să fie completă și armonioasă. Cu cât parfumul ambiental se va potrivi mai bine cu produsele vândute, cu atât intenția de cumpărare va fi mai mare, iar clienții vor fi încântați.

Într-un magazin care vinde costume de lux pentru domni trebuie să se simtă aromele masculine de piele, vetiver, cedru sau bergamotă, acestea fiind doar câteva exemple sugestive. Dacă magazinul vinde costume de baie, atunci parfumul ambiental ar trebui să ne amintească de mare, plajă și distracție. 


Restaurante și cafenele

În astfel de afaceri este important în primul rând să se mascheze eventualele mirosuri neplăcute, cum ar fi cele care pot veni de la bucătărie sau baie. Parfumul ambiental nu ar trebui să concureze cu miresmele delicateselor culinare, însă anumite esențe pot complimenta armonios experiența gurmandă.

De ce este important să alegi un odorizant profesional 

Indiferent de tipul companiei tale, odorizantele profesionale distribuie uniform și în cantitatea potrivită parfumurile ambientale care duc experiența clienților tăi la alt nivel. Datorită noilor tehnologii, difuzorul profesional poate folosi nebulizarea la rece, ceea ce permite utilizarea uleiurilor esențiale fără adaos de apă.

Prin această tehnologie, particulele de parfum sunt purtate prin aerul din întreaga încăpere, iar mirosul persistă mult timp. De asemenea, odorizantele profesionale au diverse programe, prin care pot distribui cantități mai mici sau mai mari de parfum, la intensități diferite.

Alegerea parfumului ambiental potrivit cu tipul companiei tale și cu mesajul pe care vrei să-l transmită te va ajuta să obții un brand mai puternic și mai ușor de ținut minte. 

Suport clienti Luni - Vineri 10.00 - 16.00

0733 713 555 office@imker.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!